Tisdag

Tjululu!
Alltid lika kul att kunna sova, eller hur?
Jag fick faktiskt gå från jobbet tidigare idag, för jag fick en fruktansvärt migrän. Men jag gick hem och vilade/sov ett par timmar och nu börjar det kännas bättre, nu när jag väl inte kan sova haha.
Jag är iallafall jätte taggad för idag kommer min andra halva, min "syster" och även kuselinis. Det känns faktiskt jätte bra att hon ska komma ner till mej nu. Vi fick inte jätte mycket tid med varandra nu sist jag var uppe, eftersom jag bodde hos hennes syster och min bror hos henne. Med stor släkt, mycket att göra och få dagar så är det inte lätt att få ensamtid kan jag berätta. Men när vi stod tillsammans på stationen och skulle säga hejdå blev det grymt jobbigt för både henne och mej, så vi bestämde redan då att såfort det blev lov så skulle hon åka ner hit. Och så blev det!
Jag är jätte glad för att vi bestämde det. Våran släkt är ju lite virrig också, man kan säga massa saker som man ska göra, men det är inte alltid så att någon tar tag i det. Så om inte jag och Malou hade tagit tag i det, hade det väl slutat med att det bara hade blivit prat om det.
 
Det finns lite små planer inför dagarna hon är här, men först och främst ska vi prataprataprata. För den jävlen kan prata... hahaha! Och det kan ju jag också. Dessutom så kan jag slå vad om att vi har massor att säga varandra.
Men det är alltid lika kul att få finbesök, tycker jag!
 
Nu är det väl ändå dags för mej att nana kudden.. Ska ju trotts allt jobba imorgon. Och imorgon jobbar jag tillsammans med Josse! Vi har inte setts på en vecka, men guuuud vad man saknar den tjejen när hon väl är borta. Massa bra saker händer imorgon.
 
Blitt sparkad runt några gånger
Som en del måste bli
För att fatta vad som betyder nåt
Och vem som går att lita på
Men när du var med mig
Musiken slutade aldrig
Du bara får mig att hänga, hänga kvar
För jag tror
När vi går genom tiden
Att allt det bästa
Inte hänt än 
- Du är snart där, Håkan Hellström 
 
 
LOVE <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0