Onsdag

StorbloggaRn
 
Idag va fuck life dag. Jag hade så mycket att göra på jobbet att jag fick andnöd vissa gånger.
Skit i denna dagen...
IALLAFALL!
Så fyller världens bästa människor år snart. Tänk vilken tur jag har att 2 av dom bästa i mitt liv fyller på samma dag. Till helgen blir det iallafall att fira en av tjejerna med pompa och ståt! Sen får vi väl se. Jag är så snurrig att jag knappt vet vad jag heter. Jag har bara en sak i huvudet och det är jag måste ha en break. En break från allt detta vardagliga och bara få andas lite.
Jag har en plan på att fly upp till min vän i Uddevalla nästa helg. Vi får la se om jag får andas tillräckligt i den lilla hålan som precis har haft ett trippelmord.
 
Nu tänkte jag haka på Johnblund till drömlandet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0