Torsdag

 
 
Det känns som att det enda jag skriver om är mitt jobb. Men denna veckan har det varit långa dagar. Jobbade idag till 18 och åkte direkt bort och passade barnen. Självklart skulle båda springa runt o skrika såfort dom såg mej efter att jag hade haft en skit dag. Det slutade iallafall med att deras mamma sprang runt i jacka och skor och jagade ena ungen och jag jagade andra. Tillslut fick mamman komma iväg och jag fick lagt barnen men puuff vilket jobb..
nu sitter jag och dricker te i soffan.
Imorgon jobbar jag 16-00. Känns inte speciellt kul på en fredag faktiskt. Hade egentligen bara velat vara hemma imorgonkväll. Denna veckan har inte varit så rolig. Blir inte bättre av att pojkvännen flyr till Hemsedal under helgen. Vi får väl hoppas att han inte slår ihjäl sej. Men det hade faktiskt inte förvånat mej så mycket om det hade hänt...

Hoppas jag får åka hem och sova snart. Något positivt är ju att jag får sovmorgon imorgon! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0